tisdag 21 augusti 2012

Stranden!

Igar eftermiddag var första gangen pa laenge som jag orkade ta mig ner till stranden. De senaste manaderna har jag tyckt det har varit alldeles för varmt för mig att ga dit och energin har gatt ur mig innan jag ens har hunnit packat strandvaeskan.

Jag badade inte men det var sa haerligt att bara sitta vid strandkanten och vinden flaektade skönt!

Timur gillar havet och han kan sitta laenge, laenge och leka med stenarna.




Idag kom aentligen mamma ner till oss sa nu ska jag umgas med henne taenkte jag!

1 kommentar:

  1. Åh så du har ny blogg nu=)
    Så fina bilder och du är jätte fin med din mage.
    Stranden är härligt och vi bor ju så himla när, tar ju bara 2 min att gå ner men hade vi haft pool hade jag nog inte fått med Alex till stranden.

    SvaraRadera