måndag 20 augusti 2012

Sverigesemester

Var det i februari jag skrev mitt sista inlaegg pa Metrobloggen tro? Ett halvar har alltsa gatt och det aer mkt som har skett i vara liv sedan dess. För att komma in i var vardag igen sa kommer haer en kort sammanfattning om vad vi har gjort de senaste manaderna.
I slutet av april/ början av maj manad akte jag och Timur pa 3 veckors semester till Sverige. Jag som hade förvaentat mig att fa uppleva ett haerligt svenskt varvaeder med grönskande traed och buskar möts istaellet av det haer! Bilden aer tagen den 2:a maj.


Varken jag el Timur hade klaeder med oss för att vara ute i detta vaedret sa det fick bli en del innedagar. Vi byggde i alla fall en snögubbe tillsammans och laet Timur fa kaenna lite pa snön.
Det var kallt och ruggigt aeven naer snön hade smaelt undan:



Inomhus sysselsatte vi oss med bland annat legobygge och lite annat roligt =)



Timur hade det bra i Sverige och busade med bade mormor, morfar och morbröder. I vinter aker vi tillbaka hela familjen för 3 nya veckor och julfirande. Da far det gaerna vara snö! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar