lördag 6 oktober 2012

Syskonvagn och bil

Senast när jag var hemma i Sverige så köpte jag en syskonvagn. Valet föll på en babytravel dublin och jag måste säga att jag är mkt nöjd med vagnen. Lätt att köra och svänga då den har svängbara hjul fram samt att även Timur både sitter och ligger bekvämt. Vagnen är heller inte för bred för att få plats i hissen härhemma.


           Kruxet är att den inte får plats i bilen! Vi har nu en volkswagen passat som vi har varit mkt nöjda med hittills men med 2 små barn och en syskonvagn så behöver vi ett större bagageutrymme, och jag har nu äntligen fått Emrah att förstå att det mest praktiska vore om vi bytte till en kombi. Så nu är vi på utkik efter en annan bil där vi får plats med vagnen, plus att det gärna ska rymmas ett par väskor om vi skulle åka på semester eller så. Vi har varit inne på att byta till en volkswagen passat variant. Ngn av er läsare som har en sådan och vad tycker ni i så fall om den?  Ngn annan familjebil som ni kan rekommendera?                 

1 kommentar:

  1. Hej Camilla. Må jeg anbefale Volkswagen Caddy och den billagere Fiat Doblo. De er begge två mycke rymlig. Mvh Karina

    SvaraRadera